Fri meg fra tyngdekraften - googlesi #4

Jesus kom for å sette mennesket fri fra syndens og dødens lov
og snart kommer tyngdekraften
Glem alt annet
Etterpå valser jeg ut og setter meg i min splitter nye bil


For meg var det viktig at mitt barns ankomst til livet skulle være fri
en alternativ forklaringsmodell
en faktura på all gratis publisitet
For meg virker det
Visste du at det er tyngdekraften


Han har så lenge hamret fast at hans kjærlighetsevne er ødelagt


Go to the top of the page
Kanskje er den vanskelig å finne fordi tyngdekraften er så svak
For livets Ånds lov har i Kristus Jesus gjort meg fri
Jeg ber om å få slippe fri.
denne ettermiddagen på låven


Jeg har tatt meg hele fire uker fri


eller som det heter på fagspråket
Dette er når jeg har fri eller jobber seint
”Kall det heller taeter”
å kave på bakken


Jeg stabler meg på beina

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Inspirasjon til Utflukts' dramaturgi

etter Utflukt

Tilbake